Darmowa dostawa już od 299 zł   |   Twisto, PayPo - kup, przymierz i zapłać w ciągu 30 dni

391K fanów

83K like

Obserwuj nas
Zamknij menu

Zwroty i reklamacje

1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres zamowienia@candytm.pl lub odesłać na adres: Candy Wojciech Czyżowicz, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski .
2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia przesyłki do Klienta, od daty potwierdzenia nadania zwrotu, np. stempla pocztowego. 
3. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz z odbiorem osobistym  w paczkomacie czy punkcie odbioru. 
4. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
5. Podane wymiary produktów mogą się różnić +/- 2 cm. Powyższe normy nie są podstawą do dokonania reklamacji. 

 

ZWROT

1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Candy Wojciech Czyżowicz, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski  wraz z  dołączonym formularzem zwrotu
2. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
4. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.
6. Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko). Formularz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu zwrotu.

Uwaga! Prosimy upewnić się, że artykuły dostarczone do naszego sklepu internetowego są właściwe, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za te, które nie zostały zakupione w sklepie CandyTM. 

Formularz zwrotu

 

SZYBKIE ZWROTY

Zwrot za 10 zł przez Paczkomat

1. Wypełnij formularz zwrotu
2. Zapakuj przesyłkę, dodając do wypełniony wcześniej formularz
3. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/candytm i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości email, podczas składania zamówienia)
4. Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms
5. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -  mam specjalny kod
6. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę
7. Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota 10 zł zostanie odliczona od wartości zwrotu w momencie realizowania przelewu.

 

REKLAMACJA

1  Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.
2  Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Candy, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski  wraz z dołączonym formularzem zwrotu. 
3. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
4 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej reklamacji. (Wraz z informacją, iż zwrot produktu ma być rozpatrzony w trybie reklamacji) Formularz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia.  Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

Formularz reklamacji

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ

- Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.

- Wybarwienie (zafarbowanie) towaru lub fason (rozmiar, dopasowanie odzieży),

- Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy, guziki a także elementy zdobień np.: cekiny, ćwieki, pióra, broszki itp,

- Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,

- Pęknięcia nadruków,

- Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.) – polegają natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.