Free shipping from 149 zł

FAQs

Najczęstsze pytania, dotyczące zakupów w CandyTM.

 

ZAKŁADANIE, LOGOWANIE I OBSŁUGA KONTA UŻYTKOWNIKA

Chcę założyć konto w sklepie. Jak mogę to zrobić?
Wypełnij odpowiedni formularz. Znajdziesz go klikając w przycisk „Nie masz konta? Zarejestruj się”, który zlokalizowany jest pod oknem logowania na podstronie https://candytm.pl/logowanie

Rejestracja konta – czy muszę za nią zapłacić?
Nie.

Gdzie zaloguję się do mojego konta?
Na podstronie logowania – https://candytm.pl/logowanie

Nie pamiętam hasła. Jak je przypomnieć?
Podaj swój e-mail na podstopnie https://candytm.pl/nowe-haslo, a otrzymasz wiadomość z nowym hasłem.

Co zyskam, kiedy założę konto użytkownika?
Łatwiejsze zakupy (automatyczne wypełnienie danych), szybki podgląd statusu zamówienia, wgląd do historii zakupów oraz podgląd ulubionych.

Czy możliwe są zakupy bez rejestracji?
Tak.

Towar, który chcę zamówić ma status „NIEDOSTĘPNY”. Czy mogę go kupić?
Produkt obecnie nie jest dostępny w naszej ofercie. Jest jednak duża szansa, że niebawem znów powróci do sprzedaży.

Jak korzystać z opcji „ZAPYTAJ O PRODUKT”?
Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz na stronie produktu, a my w możliwie najkrótszym czasie prześlemy do Ciebie odpowiedź.

Jak działa funkcja „POWIADOM MNIE, GDY BĘDZIE DOSTĘPNY”?
Jeśli jesteś zainteresowana produktem, podaj nam swój e-mail, a prześlemy do Ciebie wiadomość, gdy towar znów będzie w sprzedaży.

W jaki sposób najłatwiej dodać produkt do „Ulubionych” i przejrzeć listę zapisanych towarów?
Produkt możesz dodać do wishlisty klikając na napis „Dodaj do ulubionych” (znajduje się pod buttonem „Dodaj do koszyka”). Listę można przejrzeć, klikając symbol serca, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.

 

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI ZA ZAKUPY

Gdzie znajdę dokument potwierdzający zakup?
Paragon lub fakturę prześlemy w paczce z towarem.

Jakie opcje płatności dostępne są w butiku CandyTM?
Zamówienie można opłacić zwykłym przelewem albo za pośredniemu dotpay.pl, kart kredytowych, imoje.pl. Można też zamówić towary za pobraniem i zapłacić za nie już po odbiorze przesyłki. Płatność można również odroczyć korzystając z opcji „Twisto – KUP TERAZ I ZAPŁAĆ W CIĄGU 21 DNI”. Więcej o usłudze przeczytasz na stronie: www.twisto.pl.

 

DOSTAWA PACZEK DO KLIENTÓW

Gdzie mogę śledzić status zamówienia?
O statusie zamówienia poinformujemy Cię w wiadomości mailowej. Możesz śledzić go także w obrębie konta klienta.

Ile trwa dostawa?
Czas realizacji zamówienia to od 1 do 4 dni roboczych, do których należy doliczyć czas potrzebny na dostarczeniem przesyłki (od 1 do 3 dni roboczych).

Czy w CandyTM mogę korzystać z darmowej dostawy?
Tak. By przesyłka była bezpłatna, należy wydać na zakupy minimum 149 zł.

Kto dostarczy moją paczkę?
Zamówienia przesyłamy do paczkomatów InPost. Współpracujemy również z kurierami InPost i dostarczamy za pośrednictwem usługi Paczka w Ruchu. Przesyłki zagraniczne nadajemy Pocztą Polską.

Czy paczki z butiku są dostarczane za granicę?
Oczywiście.

Z kim skontaktować się, jeżeli opakowanie, w którym został dostarczony towar było uszkodzone?
Prosimy złożyć reklamację w firmie kurierskiej.

 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR? SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE REKLAMACJI

Gdzie przesłać dokument reklamacji/zwrotu?
Prosimy dostarczyć go na adres e-mail: zamowienia@candytm.pl lub przesłać pocztą na adres: Candy Wojciech Czyżowicz, ul. Garncarska 43, 97-320 Wolbórz. Prosimy również o przesłanie do nas zwracanego lub reklamowanego towaru wraz z paragonem albo fakturą.

Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Klient.

Czy można korzystać z szybkich zwrotów?
Tak, naszym klientom udostępniamy możliwość szybkiego zwrotu przez paczkomat. Koszt takiej usługi to 5 zł. Zapraszamy na stronę https://szybkiezwroty.pl/candytm.

Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji i zwrot środków?
Rozpatrzenie reklamacji trwa nie dłużej niż 14 dni roboczych. Tyle samo czasu mamy na zwrot środków. Możemy jednak zapewnić, że wszystko robimy w możliwie najkrótszych terminach.

 

INNE PYTANIA

Mam Kupon rabatowy. Co z nim zrobić?
Kupon upoważnia do zniżki w czasie zakupów. Należy wpisać go w formularzu zamówienia w polu „Kupon”.

Czy mogę zamówić Newsletter?
Tak. Odpowiedni formularz znajduje się u dołu strony. Z subskrypcji można zrezygnować klikając przycisk „WYPISZ SIĘ Z NEWSLETTERA”, który zlokalizowany jest poniżej formularza.

Jak skontaktować się z CandyTM?
Zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta, które czynne jest w dni robocze od 08:00 do 16:00. Tel. +48 512 293 521, e-mail: zamowienia@candytm.pl